środa, 13 listopada 2013

Coś na telefon *.*

Hej, chce Was bardzo i to bardzo przeprosić za to że nie dodawałam żadnych postów choć powinnam.
Moje wytłumaczenie jest takie że  po prostu nie miała czasu  :P

Lepiłam przez weekend :D Nie wiem skąd ale przyszły do mnie super pomysły i zaczęłam je realizować i powiem że nawet fajnie wyszły. Tak więc będą troszke inne rzeczy niż biżuteria, ale myślę że wam się spodobają :D 

A dziś !!  Ozdobiona modeliną  nakładka na telefon :D
Mam nadzieję że się podoba :)





4 komentarze:

  1. Mmm... jak pysznie wyglądający telefon :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym go zjadła zamiast odebrała hihi
    Omnomnomnom...

    OdpowiedzUsuń
  3. zawaliste. XD zapraszam do mnie http://opowiadaniaxxd.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Też bym taką chciała :3

    OdpowiedzUsuń