wtorek, 22 października 2013

Różności

Hejka !! Jesień ciepła i stwierdzam że trzeba sie gdzies wybrać z przyjaciółkami i porobić zdjęcia jak to zrealizuje to na pewno dodam ;)
Dziś coś innego :D
Jest to części mojej biżuterii troszkę  innej ( pierścionki, wisiorki, bransoletki itp) Większość zamawiałam z internetu lub dostałam :) Pewnie zauważyliście czemu tam nie ma kolczyków, mam ich strasznie dużo gdyż kiedyś robiłam kolczyki z koralików i naprawdę ich jest dużo, wiec dodam kiedyś indziej ;)


4 komentarze:

  1. śliczne. przepraszam,że nie odpisałam na e-maila. Ale chciałam tylko wiedzieć po ile jest. ;3 mam nadzieję,że nie jesteś na mnie zła, czy coś. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie jestem możesz kiedy chcesz pisać i pytać się ;)

      Usuń
  2. Najlepszy wąs :D
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń